Soffbilder :O)

Idag började vi dagen utomhus. Magnus bytte däck på Bugsy och jag roade mig med att samla ihop det sista av allt bös i trädgården, blev lika många soppsäckar till, men nu är det klart för den här gången i alla fall :O) Theodore var vaken när vi skulle ut så han fick följa med och ligga i vagnen. Han somnade rätt så fort :O)



Sen blev det lite städ inne, brukar ju städa på helgen annars men hann inte så fick bli idag :O)

Theodore har varit på så gott humör denna helgen jämfört med hur veckan innan var. Pratar och leker och "skrattar". Sitter i bumbon, leker i babygymet och hoppas i hoppgungan :O) Och nog är han mammas pojke! Så här var vår stil i lördagskväll :O)





Och mina fina flickor nu i kväll som trängdes bredvid mig och Theodore i soffan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0