Provsvaren har kommit :O)

Igår var Magnus hemma, han var hade huvudvärk och kände sig allmänt krasslig. Har själv haft lite svag huvudvärk och knappt ont i halsen några dagar så hoppas inte att det är någon ny förkylning som är på gång så Theo blir dålig igen.. Men idag kände Magnus sig bättre och har varit (är) och jobbat. Det var ändå skönt att ha honom hemma en "bonus-dag" och i slutänden tog han nog mer hand om mig än jag om honom då jag hade en lite dålig dag. Har alltid lättare att göra ingenting när han är hemma konstigt nog. Känns som att jag måste hålla på och göra saker när han är och jobbar för att också vara produktiv och inte vara hemma och lata mig bara... 

Idag har varit en bra dag. Fick provsvaren från operationen och de tror att de fått bort alla förändringar så det blir ny koll i februari och om allt ser bra ut även då så blir det bara tätare kontroller de närmsta 10-20 åren beroende på hur det utvecklas. Har man haft det en gång är risken att man får det igen. Håll tummarna.. :O)

Var sista tillfället för valpkursen idag. Tyvärr var det bara fyra som kom, men vi hade väldans trevligt ändå :O) Blir mycket tjöt om ingenting :O) Vi hade en liten avslutningsbana och vad duktiga de små var, och deras mattar. Tror inte riktigt att de inser själva hur mycket de utvecklats på bara de här åtta veckorna. Ska nog försöka få allmänlydnad fortsättning nästa gång då jag hoppas att många kommer vilja gå en kurs till :O)

Theodore hade en bra kväll hos sin mormor. Han har varit på sånt underbart humör idag och igår. Nära till skratt flera gånger om dagen och däremellan sitt underbara stora tandlösa leende :O) Idag har han även varit väldigt vaken. Bara sovit korta pass om lite drygt 30 minuter gånger fyra mellan 9-22. Hoppas han sover bra inatt då. Dessvärre blir det ingen sovmorgon imorgon då jag ska upp om sex timmar. En Ullared resa blir det imorgon för lite julklappsshopping :O) Bäst att sova nu då :O)

Kommentarer
Postat av: Mormor Monica

Klart att han sköter sig när han är med mig, den lille goingen.



Och vad skönt att provsvaren äntligen kommit med det resultatet...



Kram till er alla och handla lagom i Ullared

2010-11-12 @ 09:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0