Joey har flyttat :O(

Idag började vi tidigt som vanligt då jag skulle klippa min lugg 9,30. Theodore vaknade som vanligt tidigt, men fick honom att somna om och fick väcka honom 8,30 för att han skulle äta och bytas på innan vi skulle åka. Hoppas han vill sova länge imorgon :O)

Efter besöket på Salong Studion åkte vi och handla och sen till Jessica. Vi skulle umgås idag men hon var inte upp lika tidigt som oss så vi tittade på när hon åt frukost :O) Sen åkte vi alla tre hem till oss och tittade på film och slappade hela eftermiddagen.

Sen på kvällen åkte vi till mamma och pappa. Joey har TILLFÄLLIGT (ja mamma, tillfälligt) flyttat dit. Lite jobbigt men det är för hans bästa. Han trivs inte lika bra här som han gjorde i lägenheten. Knäppa katt. Här är det större och han har en jättefin inhägnad balkong att vara ute på. Men han rymmer ut så ofta han kan och håller mig vaken på natten... Så i alla fall som Theodore också väcker mig på natten får han bo borta ;O)



Kommentarer
Postat av: Ida och William

Du ska nog se att det blir bra :-) Kram!

2010-11-03 @ 23:36:16
URL: http://gbgida.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofi

Nu har jag en ny tävling inne hos mig så titta in =)

//Grodansdagbok

2010-11-05 @ 19:07:46
URL: http://grodansdagbok.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tillfälligt, knappast. Det är jag som har honom nu och sedan han börjat gå ut är vi nästan kompisar...

2010-11-06 @ 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0