MVC läkarbesök

Hallon ligger (sitter) fortfarande i säte, precis som jag trodde. Lite löjligt att det måste gå via en läkare när bm gjorde ett ultraljud på förra besöket och konstaterade samma sak. Men men. Fick tid nu på torsdag (snabba ryck) för ett vändningsförsök. På Varbergs Sjukhus!! 10 mil bort enkel väg. Skall vara där 7,45 på morgonen så kommer ju få åka typ klockan 6 på morgonen då vi inte vet vart det är och man vet ju aldrig hur trafiken är genom stan. Dessutom får jag inte äta eller dricka från midnatt... Vill de verkligen ha griniga höggravida kvinnor där i denna värmen??? ;O)

Nu i eftermiddag har jag varit riktigt grinig/ledsen. Fråga inte varför för vem vet.. :O) Magnus har sånt tålamod och är så snäll. Ger mig en puss och frågar om det är något jag vill göra, äta eller dricka. Resulterade i att han fick svänga in på Maxi och köpa chips och frysta hallon :O)

Staketgubbarna skall börja denna veckan också har vi fått besked om nu. Ska träffa honom igen imorgon kväll när vi ändå har lilla pre-flytten med de möbler som vi redan tömt. I bästa fall är det helt klart i slutet av nästa vecka, håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Neej stackare! Håller tummarna att han vill vändas av läkaren! Konstigt att det inte fanns plats närmre för vändning!

Kram

2010-06-29 @ 22:00:37
URL: http://www.sandraochanders.wordpress.com
Postat av: Nen

Fy de låter inget roligt alls. Konstigt att dom inte kunde hjälpa er med det på östra eller mölndal. Jag håller oxå tummarna för att läkaren lyckas.

Kram

2010-06-30 @ 10:03:46
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0