Tvättmaskinen och jag - inte helt överens...

Började dagen som alla denna veckan, packa upp - stuva runt - börja om :O) Men nu är nog allt uppackat inne i själva huset. Inget som inte skall vara i Hallons rum finns där längre. Saknas lite gardiner, tavlor och såna saker. Beställt en del nytt som kommer nästa vecka förhoppningsvis. Får se om när jag får upp det sen :O) Nu skall jag försöka (börja) få ordning på "kontoret" i källaren samt allt annat där nere. Lär ta ett tag så i alla fall få bort det mesta som står på golvet så får jag gå igenom det och fixa lite mer efter hand.

Hade en incident med tvättmaskinen också. Körde två maskiner idag, första gick bra. Andra inte lika bra. Skulle snabbt slänga över det i torktumlaren innan jag skulle åka till mormor och morfar. Kommer in i tvättstugan som badar i vatten. Då har tvättmaskinen hoppat runt ett kvarts varv och dragit ut den slangen som vattnet går ut i och istället spolat det över hela golvet och lite till. Bara att börja skrapa vattnet till golvbrunnen.....

Tur att jag sen skulle till mormor och morfar och lata mig, välbehövligt. Varit där hela kvällen och bara tjötat. Mamma och pappa kom dit en sväng också. Lillebror också, men han satt mest framför tv'n så såg honom inte så mycket ;P När jag åkte därifrån slog det mig att det är sista gången jag träffar de alla innan Hallon.. Knas :O)


Kommentarer
Postat av: Denise

Ja det är knas! Du måste lägga ut en sista magbild i profil innan Hallon "hoppar" ur magen!

2010-07-08 @ 02:40:41
URL: http://tibridge.se
Postat av: Syrran ♥

Mej blir du tyvärr inte av med =) Älskar dej=) och längtar efter min systerson =)

2010-07-08 @ 09:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0