Tvillingbesök

Igår var Ida här med sin lille William som är Theodore's tvilling. Lite roligt faktiskt för vi hade från början samma beräknade dag för förlossning. Sen efter rutinultraljudet blev vi flyttade åt var sitt håll så det skilde plötsligt åtta dagar. Men så i slutänden kom de på samma dag i alla fall :O) Vi fikade på resterna från lördagens kalas och pratade. Pojkarna sov mest hela tiden. Vi har båda gjort intresseanmälan till en babysimgrupp nu i höst, ska bli roligt :O)

På eftermiddagen åkte jag och Theo in till Backaplan för att möta Magnus. Han skulle prova ut de träningsskorna han önskat sig och skulle få i födelsedagspresent. Vi tog även en sväng på apoteket och köpte Semper magdroppar till liten, se om vi märker någon skillnad. På Toy"R"us köptes en mjuk spegel som jag satt i sängen. Var egentligen på jakt efter mobil att ha över sängen men hittar ingen som jag gillar.. Precis när vi skulle åka hem så vakna Theo och var hungrig. Tänkte chansa på att han skulle somna i bilen som vanligt så att vi skulle hinna hem men fick snällt köra av vid Kärramotet och sitta och amma vid en informationsskylt :O) Väldigt smidigt att man alltid har mat med och redo i alla fall :O)

Idag är det dax för bvc-besök igen. De hade så ont om tider förra veckan så har gått många dagar nuu sen sist. Ska bli kul att se hur mycket han väger :O) Och se om de har något tips på minska smärtan i början av amningen. Ser inga sår, tycker att det ser ut som att han tar som han ska och även provat en lindrande salva..

Söte Theo har precis nyst på denna bild <3

Kommentarer
Postat av: ida

Ja ska höra med BVC imorgon. Hade han vuxit något? =D

2010-08-10 @ 17:16:53
URL: http://gbgida.blogg.se/
Postat av: Denise

Här är han allt lite lik sin morbror minsann.

2010-08-11 @ 13:03:57
URL: http://tibridge.se
Postat av: Jag själv :O)

Jag tycker nog också att han har lite Thomas i sig. Skönt att se lite från min sida också så jag vet att han är min ;O)

2010-08-11 @ 13:09:22
URL: http://miniwe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0